reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Monika Belovičová

Monika Belovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent…mama tvrdí, že večný…ja teda dúfam, že nie…že jedného dňa to skončí a ja sa zaradím medzi pracujúcich…hm, keď nad tým tak rozmýšľam, čo je zlé na celoživotnom vzdelávaní? Zoznam autorových rubrík:  TuniskoZamyslenieKnihyZo životaNezaradenéWoody Allen

reklama

Woody Allen

Prečo nevieme byť šťastní?

Monika Belovičová

Prečo nevieme byť šťastní?

Vymýšľať vtipy podľa môjho názoru nemôže byť vôbec jednoduché. Ja ich dokonca neviem ani poriadne vyrozprávať. Ak je vtip naozaj dobrý, rozosmejem sa už v jeho polovici, prípadne zabudnem povedať nejakú dôležitú časť a potom sa k nej musím vracať, čím vtip stráca svoju najdôležitejšiu časť – humor. Woody Allen nielenže vie vymýšľať vtipy a potom ich aj predniesť, ale veľakrát sa mu podarí ich zmeniť na životnú múdrosť. A to predviedol aj vo svojom prelomovom filme Annie Hallová.

  • 28. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 164x
  • 3
"Keď môj film urobí ešte aspoň jedného človeka nešťastným, vtedy naplním svoje poslanie."

Monika Belovičová

"Keď môj film urobí ešte aspoň jedného človeka nešťastným, vtedy naplním svoje poslanie."

Možno ho niektorí poznáte iba ako malého a neurotického herca. Prípadne malého a neurotického režiséra. Alebo dokonca iba ako malého a neurotického mravca. A to nemyslím ako urážku. Je dosť možné, že viacerí ste o ňom počuli iba vďaka veľkému škandálu, keď sa zamiloval do adoptívnej dcéry svojej manželky. A možno nemáte ani najmenšiu predstavu, koho tu, zatiaľ iba v náznakoch, predstavujem.

  • 20. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu