reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Monika Belovičová

Monika Belovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent…mama tvrdí, že večný…ja teda dúfam, že nie…že jedného dňa to skončí a ja sa zaradím medzi pracujúcich…hm, keď nad tým tak rozmýšľam, čo je zlé na celoživotnom vzdelávaní? Zoznam autorových rubrík:  TuniskoZamyslenieKnihyZo životaNezaradenéWoody Allen

reklama

Zamyslenie

Mystický zážitok

Monika Belovičová

Mystický zážitok

Túto prácu som napísala ešte počas gymnaziálnych čias. Našla som ju po rokoch pokrytú prachom (zveličujem, keďže som ju mala v počítači) a rozhodla som sa ju zverejniť, vydať na milosť a nemilosť čitateľom. Prečo? Pretože už takto nepíšem. Vety plné symbolov a prirovnaní, latinské citáty, odkazy na mytológiu a báje. Ale dôležitejšie a pre mňa smutnejšie je, že sa už nedokážem vžiť do krásy prírodných úkazov tak, ako tomu bolo počas písania tohto kratučkého dielka, ktoré mi zabezpečilo jednotku zo slovenské jazyka a dnes mi prinieslo zopár krásnych spomienok. Prácu som neupravovala, napísala ju stredoškoláčka a hoci mám už titul, nemienim zasahovať do jej práce. Veď ma ešte čaká mnoho iných. Dnes už o tom nepochybujem. A jej prenechám 15 minút slávy, prípadne hany. Pripomenula mi radosť, ktorú som vždy cítila pri písaní. Dôvod, prečo sa to oplatí robiť, aj keď možno nič iné z toho nebude.

  • 2. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 939x
  • 0
Dajte mi jahodu a ja pohnem rozumom

Monika Belovičová

Dajte mi jahodu a ja pohnem rozumom

Dnes som jedla jahodu. Na chvíľu som sa na ňu zadívala a všimla som si zelené bodky pravidelne rozmiestnené po celom jej povrchu. Nie, nespadla som z jahody. Nebolo to prvýkrát, čo som jedla toto ovocie a taktiež už od malička viem, ako jahoda vyzerá. Ale nikdy som nad ňou nepremýšľala. Čo sú to tie malé zelené bodky? Na čo slúžia? Škoda, že som nedávala pozor v škole na biológii. A preberali sme to vôbec? Neviem, nedávala som pozor.

  • 22. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 672x
  • 14
Svet bez...

Monika Belovičová

Svet bez...

John Lennon vo svojej piesni Imagine spieva: „Imagine there's no countries... Nothing to kill or die for, And no religion too ( Predstav si, že nie sú žiadne štáty...nič, prečo zabíjať alebo umierať, ani žiadne náboženstvá).

  • 21. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 657x
  • 2
Zmena mena (tentokrát o mene, nie mene)

Monika Belovičová

Zmena mena (tentokrát o mene, nie mene)

Prednedávnom si jedna z mojich kamarátok zmenila meno. Už dávnejšie sme to preberali pri šálke čaju, ale potom sme sa dlhšie nestretli a mne to vyšumelo z hlavy. No včera som si s ňou písala na Facebooku a čo nevidím. Nové meno. Ja viem, že je v móde si dávať na sociálne siete rôzne pseudonymy či k menám pridávať vtipné prívlastky, no toto bola úplne iná situácia. Moja kamarátka si totiž zmenila krstné meno oficiálne. Teda aj na rodnom liste.

  • 20. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 993x
  • 8
Ľahostajnosť a komunikácia

Monika Belovičová

Ľahostajnosť a komunikácia

Ľahostajnosť v spoločnosti nie je módny trend, o ktorom sa napíše pár článkov v novinách, a ktorý zapadne prachom ihneď po skončení sezóny. Je to fakt, ktorý však za žiadnych okolností nemôžme prijať. Prví, ktorí by mali bojovať proti ľahostajnosti medzi nami, sú politici. Oni sú tí, ktorým by malo záležať na tom, či sa zaujímame  o ich prácu a výsledky, ktoré dosahujú. Samozrejme, opak je pravdou. Ich hlavným cieľom je, aby sme sa im nemiešali do biznisu a hrali sa na vlastnom piesočku, ktorý s vedomím vlastnej dôležitosti považujeme za celý svet.

  • 27. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 789x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu